Sunday, July 12, 2009

Di Awan Biru...Aacheke..peeewwwwiiittt..!!!

Text ColorAssalamualaikum semua..hari nie duk rilek kat umah then tergerak plak nak update blog. So, aku rasa korang pun dah tgk kad-kad kawen yg eksklusif tue kan. Apalaga..tempah ler mulai sekarang. Hehe. So far perjalanan hidup aku alhamdulillah, everything is going smooth. Tue hari ofis aku dah masuk perabot, benda-benda basic jelah..macam meja, kerusi dan partition. Pastu saja nak bagitau yang aku dah tak sabau nak gi konsert Di Awan Biru..Berbaloi-baloi. Pheeewwwiiit. Korang mesti taunya kan. Tiket semua dah beli, so aku akan pegi ngan member-member aku dari Melaka. Kita rock & roll bebeh. Just nak kongsi ngan korang..tahun lepas aku ngan wife aku (time tue blom kawen lagik - status 'gepren') gi mamak kat kota damansara. So mcm biasa makan dan minum..tiba-tiba brader..aku terpandang sorang mamat tgh tunggu makanan. Aku pandang btol-btol..peeergghhh...AMY SEARCH lah brader. Tanpa segan silu..aku mintak tolong wife aku amek gambau. Memang berbaloi-baloi lah brader. Rock icon tue..mana boleh lepas peluang mcm nie kan. Okaylah..aku nak mandi. Nie ada gambau sket. Wassalam.


1 comments:

indiekad said...

sampai ati tul,anak amy tu nampak kepala je..huhaha RoCK beb!!