Monday, June 29, 2009

The Weddings

Assalamualaikum..alhamdulillah perjalanan aku dari kuantan ke kl berjalan lancar. Saja je nak update..boleh..?? Boleh ke..tak boleh ke..aku pedulik apa. Hahaha. Anyway..tue hari aku ada cakap pasal kad kawen yang company aku buatkan..?? So..hari nie aku just nak tunjuk gambau2 kad yang disediakan oleh company aku. Aku cakap sama korang..ini kad sangat cantik dan berkualiti. Tak percaya..tanya dia..hehehe. Bukannya apa, kad-kad yang company aku buat nie mmg ada kat market cuma beza dari segi harganya. Company aku punya murah GILEEEERRRRR beb..!!! Pasti korang takkan dapat harga mcm nie kat luar tue. Wa jamin sama lu. Disamping tue jugak, company aku menawarkan servis custom design, manalah tau korang nak kitaorang yang design. No hal punyalah. Pastu, korang takyah susah2 nak amek kad korang biler dah siap. Kitaorang yang g hantau nanti. Memang servis yang terbaik dari kami. Perrrgghhh. Jadik kepada korang yang nak kawen 3-4 bulan lagik ke, tahun depan ke, boleh lah kalau nak tgk2 kad kawen kitaorang. Dijamin bermutu tinggi. Okaylah, korang tgklah gambau2 nie eh. Take care. Wassalam.















6 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Miss didi said...

murah tu brape ye?

Azmar bin Zainol Abidin said...

kita tgk pada kuantiti..
kalau harga market mmg mahal..tp kita punya murah je..

❤ Diyan Idris AidyEmpire ❤ said...

camne nak tgk die nye harga n design2 lain..ade laman web x??
blog ke ape ke??
mcm tertarik la.....hope reply.....

Elya Roza said...

cene nk tau harga ye?

Anonymous said...

boleh emelkan harga x untuk kad no 11 dan 12 tue...huhu kira sendiri je coz xde kod no..-:)
yang kotak warna pink tue n atas dia...tq-:)


emel:bunga030401@gmail.com