Sunday, June 28, 2009

Citer Katon..!!!

Mcm biasa hari nie aku nak update blog lagik..ha..ha. So far life aku dan wife tershayang berjalan mcm biasa. Jumaat lepas aku dan isteri gerak balik kuantan..umah mak dan bapak mentua aku. Minggu lepas dah balik..minggu nie balik lagik..mcm damansara-gombak plak eh. Bukannya apa..pasal aku nak balik kuantan minggu nie sbb nak g berkelah ramai2 kat sungai lembing. Pada member2 yg kat melaka tue..sori beb..wa tak balik. Tapi kalau aku balik ke..tak balik ke..serupa gak kan..?? Betol tak kohong..?? Hahahaha. Anyway..back to the story..memang biler balik kuantan mak mentua aku masak macam2. Bertuah aku..hehehe..sebab aku nie kaki makan. Mak mentua aku masak..ikan kerisi masak lemak..sambal ikan bilis..sambal udang..pastu buat bubur kacang letak durian..pastu makan durian..kuih akok..apa lagik eh..?? Errmm..haaa..ikan siakap 'TIGA RASA' yang bawangnya telah ditumis oleh adik ipau aku..kak teh aka eila aka eilalala aka eilashayang aka..apa lagik..?? Memang meriah makanan kat umah mak mentua aku. Pasal berkelah plak..tempat tue nama dia Sungai Lembing aka Pasir Kubor. Tue hari aku dah pegi..tapi kali nie repeat lagik. Air sungai dia mmg sejuk plus menyihatkan sbb ada tumbuhan herba kat sungai tue. Jap lagik aku upload gambau eh. Memang best arr. Kali nie balik kuantan..aktiviti aku agak penuh sket lah. Gi tengok ikan-ikan yg diusahakan oleh bapak mentua aku kat batu 6. Alhamdulillah..ikan-ikan tue semua still hidup dan melompat2. Pastu bawak anak2 buah aku yang 2 orang tue g Telok Chempedak. Jalan-jalan kat tepi laut sambil makan ais krim mcD dan asam..makan lagik..!!! Mcm2 lah berlaku lagik sepanjang aku balik kuantan nie. Kalau aku citer pun bukan korang nak baca..btol..?? Heheheh..Anyway saper yg sudi spend time nak baca..nak tgk blog aku nie..terima kasih lah yerk. Nanti senang2 aku update lagik..dan nie ada sket gambau utk korang tgk. Selamat..wassalam.

aku tak tau nak buat pose apa..

ini isteri aku..dia tiru pose aku..hehehe..

apalaga..makan lah..lapau nie..

abg ipau aku ngan anak dia..nysha..siap boleh posing tue..!!!

yang nie lagik sorang..Es namanya..pun sempat posing gak..adoiii...!!!

ehem-ehem..kena cover gak beb..ngan tuala pun tuala lah..maintain cun..hehe

aksi tak berapa bebas dari khayrany dan adik ipau aku..!!!

bapak dan mak mentua aku..time nie bapak mentua aku belanja makan..!!!

aku.isteri.nysha @ TELOK CHEMPEDAK, KUANTAN

0 comments: