Tuesday, June 16, 2009

Bos jalan dulu..tak percaya tanya dia..!!!

salam, setelah sekian lama aku tak meng'update' blog nie..akhirnya aku kecundang jugak. tiba2 aku rasa mcm nak aktif tulis blog balik, aktif lah sangat. setelah berbulan2 aku tak update blog aku, dah mcm2 hal berlaku. dari blom kawen..sekarang dah kawen, dari keje mkn gaji..sekarang dah bikin bisnes sendiri. kira mcm2 perubahan lah. aku bersyukur sbb Allah S.W.T masih panjangkan umur aku dan wife aku yg tershayang..heheh. life aku selepas kawen nie..lebih best dari yg biasa. sendiri paham lah yerk..!!! tapi apa2 pun perubahan besar dalam life aku ialah..pasal bikin bisnes sendiri. dulu asyik takut nak bikin bisnes. dah lah takut, pastu tak tau plak nak buat bisnes apa. dah lah tak tau nak buat bisnes apa, takde modal plak tue. adooiii yaaii. alhamdulillah, Allah Maha Kaya..aku akhirnya buat gak bisnes sendiri. apa bisnes eh..?? bisnes MLM lah...apa laga..!!! takde lah, aku tak reti buat bisnes tue..tp ramai gak member2 approach suh masuk..nak buat mcm mana..aku tak minat. aku buat bisnes printing. haaaa..bermula dari kedai mamak subaidah sebagai ofis sampai lah dah ada ofis sendiri..alhamdulillah. jadik, apa yg korang nak print..?? print pamplet..?? brochure..?? buat buku..?? annual report..?? car sticker..?? motor sticker..?? baju..?? beg..?? apa lagik..?? hehehe..tak lupa gak produk utama iaitu kad kawen..sekarang kitaorang tgh dalam pembikinan nak buat web tp sbb sibuk sgt..kitaorang publish kat blog dulu lah. nanti kalau blog kad kawen kitaorang dah siap..sila2 lah melawat yerk..lepas dah lawat..order lah yerk..heheh. keunikan kad dan kualiti yg sangat bagus..pasti anda akan tertawan..pergghh..!!! orait semua..aku chow dulu..nanti kita sembang2 lagik lah eh..take care. wassalam.

0 comments: